piątek, 17 października 2014

128. Kolorowa sowa


Witajcie,

dzisiaj prezentuję Wam "stempelkową" kartkę z sówką. 
Do jej powstania użyłam czarnego pudru do embossingu i wybielacza :) 
Jeżeli jesteście ciekawi tej techniki zapraszam Was do zapoznania się z nią Tutaj




Sówkę pokolorowałam markerami Copic i wytuszowałam Distressem





Kartkę zgłaszam na wyzwania:




scrapgangu Wyzwanie z liściem

Craft Baru "Minimum dwa media" - moje media to embossing na gorąco i tusz



Pozdrawiam Was serdecznie :)


13 komentarzy:

  1. Ta sówka jest genialna!!! Jakie intensywne wzoru, żywe kolory, niesamowite!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kartka jest boska, wooow! No nie mogę oczu od niej oderwać, tak mnie zahipnotyzowała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej sówce :) Jest po prostu świetna... Ja taką chcę...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna! Świetny pomysł :)
    Dzieki za udział w scrapgangowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, pełna barw i energii karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ piekna! dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna praca i bardzo ciekawa technika!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)