niedziela, 2 marca 2014

44. Pomagamy Stasiowi


Witajcie,

dzisiejszy post jest szczególny, ponieważ chcę Was zapoznać z małym chłopczykiem,
chłopczyk ma na imię Staś i jest chory na ultra rzadką chorobę zespół Leigha.
Choroba dotychczas była nieuleczalna, ale pojawiła się nadzieja na zatrzymanie jej postępu w postaci leku -EPI 743. Terapia tym lekiem jest dla Stasia jedyną, ale bardzo drogą szansą na życie.

Drogie Scraperki i Drodzy Scraperzy proszę włączcie się w pomoc dla Stasia wykonując dla niego kartkę, która zostanie wystawiona na sprzedaż na charytatywnym Jarmarku Wielkanocnym, który odbędzie się 12.04.-13.04.2014 w Centrum Handlowym 
M1 w Zabrzu
Całkowity koszt ze sprzedaży Waszej kartki zostanie przeznaczony na leczenie Stasia.

Im więcej nas będzie tym większe szanse dla Stasia, więc wklejajcie banerek, aby jak najwięcej nas dowiedziało się o akcji i do dzieła :)



Do udziału w akcji zapraszam również pozostałych rękodzielników, którzy chcieliby wesprzeć Stasia poprzez wykonanie swojego rękodzieła, które zostanie przekazane do sprzedaży na wspomnianym powyżej Jarmarku.



 Moje karteczki dla Stasia są już gotowe :)







Czekam na Wasze kartki, których motywem przewodnim niech będzie wszystko to co związane jest z dzieckiem.
Zgłaszajcie się zostawiając komentarz pod niniejszym postem :)
W razie jakichkolwiek pytań piszcie do mnie na maila.


Zapraszam na stronę Stasia i na FB





Pozdrawiam Was serdecznie :)


P.S. Adres na który będzie można wysyłać prace będę podawać w oddzielnych mailach, dlatego wpisujcie zgłoszenia pod postem, abym wiedziała jak z Wami skontaktować się, możecie też zgłaszać się mailowo.
Do kartki proszę dołączcie kopertę i folijkę ochronną.


P.S. Akcję przedłużam do 20 kwietnia 2014r. Szczegóły tutaj 


36 komentarzy:

  1. Poproszę adres do wysyłki kartki. Rozumiem, że kartka nie musi być w temacie dziecięcym? (Mój adres magda @ list.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział :) Ideą akcji są kartki związane z tematyką dziecięcą, chcę zachować jednorodność tak, aby odzwierciedlały cel dla którego zostały przez nas zrobione :) Może to być kartka z na chrzest, narodziny czy urodziny malucha lub ot tak dziecięca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy można nabyć te kartki gdzieś poza M1? Jakoś wysyłkowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest możliwość otrzymania jednej z dwóch kartek dla Stasia przekazując darowiznę na konto Stasia w Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą".
      W sprawie szczegółów proszę kontaktować się ze mną mailowo.

      Usuń
  4. Jestem Sylwia :) ja i mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na blogu jest już informacja o akcji oraz kartka, którą zrobiłam (wyślę w przyszłym tygodniu, tak jak pisałam, po spotkaniu z resztą dziewczyn ze Szczecina - na pewno zbierzemy parę kartek):
    http://warsztat.pucia.pl/2014/03/06/kartki-w-pastelach/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam i bardzo pięknie dziękuję za kartkę i informację o akcji :)
      Teraz już tylko czekam na Wasze karteczki :)

      Usuń
  6. Choć w ten sposób mogę pomóc, więc przyłączę się do akcji.
    Kartki wyślę w poniedziałek, proszę o adres do wysyłki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę o kontakt agawuj@10g.pl na pewno wyślę.Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny pięknie dziękuję za udział :)
    Adres już Wam śle mailem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że będę mogła pomóc:) zabieram się za moją pracę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. proszę o kontakt anetka.stepien@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail już wysłany :) Dziękuję za włączenie się do akcji :)

      Usuń
  11. Witam.Proszę o adres do wysyłki j.brakoniecka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za włączenie się do akcji :) Adres już wysłany :)

      Usuń
  12. Karteczka gotowa. Proszę o adres do wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. proszę o adres już biorę się za pracę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Jadwigo poproszę o adres email do Pani, żebym mogła wysłać namiary na siebie :)

      Usuń
    2. biedronki1966@wp.pl proszę to jest mój adres

      Usuń
  14. Też chętnie włączę się do aukcji, choć raczej rękodzielniczo. Proszę o adres do wysyłki .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. PROSZĘ O ADRES KARTECZKĘ WYŚLĘ ninamax1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chętnie podaruję kilka karteczek, proszę o adres na: jolakin123@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też poproszę o adres na blankaz@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za włączenie się do akcji :) Adres wysłany.

      Usuń
  18. Poproszę o adres h-d @ o2.pl . Kartka juz gotowa wiec jak tylko dostane adres wysylam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka gotowa, do obejrzenia tutaj : http://tiny-handmade.blogspot.ie/2014/04/na-5-urodzinki.html, poproszę o adres : tinyhandmade@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karteczka obejrzana, adres wysłany :) Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)