czwartek, 3 kwietnia 2014

57. Pomagamy Stasiowi


Witajcie,

w dzisiejszym poście chciałam Was poinformować, że charytatywny Jarmark Wielkanocny dla Stasia planowany na 12 i 13 kwietnia nie odbędzie się, ponieważ Fundacja nie wyraziła chęci podpisania umowy z Centrum Handlowym M1 w Zabrzu :(
Otrzymałam i otrzymuję od Was cudowne rękodzieło, każde jest wyjątkowe i niepowtarzalne, bardzo Wam w tym miejscu za nie dziękuję :)
Skoro Jarmarku nie będzie Wasze prace będą pomagać Stasiowi w innym miejscu, a dokładnie w dwóch.
Pierwsze miejsce to Bazarek zorganizowany dla Stasia na facebooku.
Na Bazarku znajdziecie wiele ciekawego i orginalnego rękodzieła, więc jeżeli coś Wam wpadnie w oko to licytujcie i pomagajcie :)

Zapraszam na BAZAREK do zapoznania się z "ofertą" :)




Drugie miejsce, w którym będzie można nabyć Wasze kartki i rękodzieło wykonane dla Stasia z mojej akcji Kartka dla Stasia to Restauracja Floriańska w Zabrzu, w której odbędzie się III Edycja Cafe Plotek.

Zapraszam na szczytne plotki ;) 

Cafe Plotki info

(Jolanta Maria Budniak)


Spotkanie Cafe Plotki odbędzie się 25 kwietnia br. w związku z tym przedłużam akcję Kartka dla Stasia do 20 kwietnia




Pozdrawiam serdecznie :)

1 komentarz:

  1. Świetnie, że termin dłuższy :) bo jestem w trakcie robienie kolejnej kartki dla Stasia a bałam się już, że jak wyślę to nie dojdzie na czas :)

    Zapraszam po wyróżnienie: http://cherry-hand-made.blogspot.co.uk/2014/04/anioy-i-mia-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)